tirsdag 13. november 2012

Selvpresentasjon

I starten av dette året fikk vi en oppgave om å presentere oss selv igjennom bilder. Vi skulle tenke litt på valg av plassering og farger osv.
Her er mine bilder:







Bildene over viser da min lidenskap for musikk. Jeg spiller gitar, piano og synger og dette ville jeg formidle. Alle bildene er med et element eller et punkt i fokus. Liker den effekten veldig godt, da det fremhever poenget enda bedre. Fargene er også varme fordi det skal gi en positiv følelse.





Fotball er også en stor del av meg. Jeg valgte å plassere fotballen i det gyldne snitt for å skape litt bedre harmoni i bildet.




Her har jeg også brukt samme effekt som ''musikkbildene'' med å legge et punkt på telefonen i fokus for å skape en effekt.





Her har jeg valgt å fokusere på den fremste foten fordi den står i det gyldne snitt. Brettet går i en diagonal linje. Fargeeffektene jeg har valgt er i en slags ''retro'' farge for å skape en type ''streetstyle'' over bildet.


Vi fikk også i oppgave å lage en kollasj dersom vi fikk tid, og slik ble min seende ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar