tirsdag 28. mai 2013

Prøveeksamen





Jeg tok bilder hvor unge holder på med ting som kan være vanlige å holde på med på fritid som musikk, trening, longboarding. Jeg ville lage en ganske enkel sammensetning av bildene, men heller bruke mye farger for å ikke lage for mye rot med å blende bilder sammen osv. Jeg ville at plakaten skulle få et litt lekent utseende fordi det var det jeg ville formidle. Fritidsaktiviteter skal være gøy, og det ville jeg vise med plakaten.
 Plasserte bildene øverst i en firkant på plakaten slik at en ser de først. Deretter vil man se ned på logoen fordi den er stor og har elementer rundt seg som trekker oppmerksomhet.


Syntes det ble et greit og enkelt resultat, uten at det ble for rotete. Samtidig syntes jeg det ble lekent og gøyt, og får fram det jeg mener unge bør ha mye fokus på. Fritid er kjempeviktig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar